Wednesday, January 5, 2011

twenty eleven now !!!

hah??! 2011 dah..cepat yee,yela sebab tak lambat kan,hee..dan tahun ni jugak saya dah masuk 20tahun,ahhh!! tidak,dah masuk puluh tak ada belas-belas lagi.,rasa macam masuk alam dewasa dan tak boleh buat perangai bongok2 lagi,dah tak boleh terkinja kinja lagi,jerit2 ke ann..kematangan tu dah kena ada tapi saya ni tak suka sangat hal-hal serious laa..alaa macam mana ni.haha,macam masalah besar jee..

apabila dah masuk tahun baru ni,semesti ye mak saya akan tanya 'amira azam awak ape?' berikut ye pada hari raya puasa juga hari raya haji juga pada awal muharam..mak,tak ada soalan lain ke bosan la soalan ni,hrmm,okeyh la mia jawab ye..mia nak jogging tiap hari tiap petang,mak doa kan mia dengan jaya ye mia dapat buat dengan usaha yang gigih untuk bangun petang pegi jogging dan control makan minum masa study nanti,so bila balik johor anak mak ni slim je,tak ada la kembang sana sini kan mak..lagi2, haaa yang selalu mak saya akan dengar 'study hard mak',haha,hard la sangat..membongkang je tau..

tiba tiba kan rasa macam umur dah banyak dan tak dapat capai apa2 lagi,tak tau la kenapa kan..so ngadu la dekat kakak then dia cakap 'ko baru 20thn belajar pun tak habis lagi,baru tahun1'
..pikir2 ha'a la kan,ni semua gara-gara angka PULUH,dia lah pemusnah minda saya,haha,macam ape je taksub dengan puluh,ni bila dah 20 mesti tup tap tup dah 30tahun..sudah pun ada anak,haha..agak2 dah berapa orang anak masa tu kan,hee..mereng sudaa..

hrmmm..anyway capai apa yang termampu untuk tahun baru ini..HAPPY NEW YEAR!! party2 tu lebih siket,bagi hilang kan tension belajar,itu aje..hehe



No comments:

Post a Comment